Renewalis
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Renewalis

Vær med til at genopbygge den stolte verden, Renewalis.
 
ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mellem ruiner

Go down 
+4
Green
Scaila
Chris
Fimpe
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Misel

Misel


Antal indlæg : 57
Tilmeldt : 15/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 6:16 am

Misel kiggede rundt og havde bare stået og kigget.
*nå hvad fanden der sker ikke noget ved det* tænkte hun,
og blev stående og kiggede videre.
Tilbage til toppen Go down
Scaila

Scaila


Antal indlæg : 51
Tilmeldt : 12/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 7:18 am

Scaila lagde pludselig mærke til en ny person (Misel).
"Goddag," sagde hun høfligt og gik over mod hende "hvem er De?"
Tilbage til toppen Go down
Misel

Misel


Antal indlæg : 57
Tilmeldt : 15/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 8:10 am

Misel kiggede op på damen.
"først noget som er vigtigere, hvem er de?" spurgte hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Scaila

Scaila


Antal indlæg : 51
Tilmeldt : 12/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 8:46 am

"Scaila Isel," sagde Scaila.
"Men De? Hvad er Deres navn? Er De genopbygger?"
Tilbage til toppen Go down
Misel

Misel


Antal indlæg : 57
Tilmeldt : 15/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 8:55 am

Hun kiggede vuderende på hende. "Misel" svarede hun bare kort.
"jeg kan blive det, men man ved aldrig" sagde hun og satte sig ned på en sten,
Tilbage til toppen Go down
Nita

Nita


Antal indlæg : 261
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 8:55 am

da pigerne begyndte at snakke trak Nita sig tilbage. når så de var genopbyggere. hun vidste ikke hvad hun skulle bruge informationen til, men det var rart at vide, at de ikke var her for at føre krig lige med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Misel

Misel


Antal indlæg : 57
Tilmeldt : 15/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 9:00 am

Misel kom i tanke på noget. hun vendte sig om i en flydende bevægelse.
"og hvem er de?" henvendte hun sig venligt til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Nita

Nita


Antal indlæg : 261
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 9:02 am

"Lima..."
svarede hun lidt forskræmt og trak sig et skridt baglæns, så manden, ham der havde kaldt sig Green, stod halvvejs imellem dem. hun ville helst ikke snakke med pigen.
Tilbage til toppen Go down
Misel

Misel


Antal indlæg : 57
Tilmeldt : 15/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 9:05 am

Hun bøjede hovedet. "Lima, det er en ære at møde dem"
sagde hun med et smilende blik.
Tilbage til toppen Go down
Scaila

Scaila


Antal indlæg : 51
Tilmeldt : 12/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 9:10 am

Scaila satte sig ned oven på en væltet søjle og betragtede interesseret pigerne, dog uden at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Misel

Misel


Antal indlæg : 57
Tilmeldt : 15/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 9:15 am

Misel kiggede frem og tilbage.
Ø*hvis tur er det nu* tænkte hun forvirret og blev ved med at kiggede forvirret på dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Nita

Nita


Antal indlæg : 261
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 9:22 am

*Dem? mig? ha det tror du vel ikke. om få timer foragter du mig som du foragter menneskerne.*
hvæsede hun i tankerne. sådan havde folk altid talt til hende, før det gik op for dem, at hun ikke var noget værd til deres formål. så havde de også skiftet mening, så det kunne mærkes.
Tilbage til toppen Go down
Misel

Misel


Antal indlæg : 57
Tilmeldt : 15/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 9:28 am

HUn vendte sig om mod Lima. "efter mine tanker fru Lima ville jeg spørge om de ville snakke eller gå deres vej?"
spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Nita

Nita


Antal indlæg : 261
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 10:00 am

"Jegehh..."
hun skævede til ham der hed Green. mente han at hun havde lovet at blive? det var ikke til at vide.
"Jeg går når jeg vil..."
sagde hun langsomt.
"Men jeg vil måske gerne snakke."
Tilbage til toppen Go down
Green




Antal indlæg : 217
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 12:59 pm

Green kiggede opgivende på Misel *Så gå dog" tænkte han surt *du skræmmer jo pigen*.
Alligevel kunne han ikke lade hver med at være glad.
Nita, som altså hade kaldt sig Lima over for Misel, havde inddirekte sagt hun blev et stykke tid.
Gad vide om et af navnene var rigtige.
Muligvis.
Hvorfor skulle hun elelrs oplyse noget forsskelligt?
Green sagde ikke noget men trak lidt tils dien så han kom til at dække for Nita.
Han rynkede brynene "Farvel frue" sagde han så henvendt til Misel.
Han løftede det ene øjenbryn og kiggede afventendede på hende.
ventede hun ville forlade pladens han og Nita stod på.
Tilbage til toppen Go down
Nita

Nita


Antal indlæg : 261
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 1:18 pm

*Frue? hun er gu ikke gammel nok til at være gift.*
tænkte hun og bakkede en smule uden rigtig at flytte sine fødder. hans tone skræmte hende, ligesom hele situationen. men hun flygtede ikke. hun blev tålmodigt stående og ventede på at nogen ville sige noget eller gøre noget. havde pigen ikke lydt ganske venlig? måske var de slet ikke bevidste om hvem hun var, eller rettere hvem hun ikke var.
Tilbage til toppen Go down
Green




Antal indlæg : 217
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 1:22 pm

((frøken Razz ))
Green kiggede sig over skulderen "Hvis du gerne vil væk" sagde han henvendt til Nita "Må du gerne gå, jeg bestemmer ikke over dig".
Han slog en hånd ud fra sig i den retning Nita langsomt bakkede.
Tilbage til toppen Go down
Nita

Nita


Antal indlæg : 261
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 1:24 pm

det gav et sæt i hende da han slog ud med hånden, men hun holdt op med at rykke baglæns.
"Jeg venter..."
svarede hun med en let rysten på hovedet. hun lod bevidst lod sætningen hænge i luften, mest fordi den kunne tydes på så mange måder.
Tilbage til toppen Go down
Green




Antal indlæg : 217
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 1:29 pm

Han nikkede *tak* tænkte han og smilte skævt til hende.
"Nå..Lima" sagde han så "hvad bringer dig til disse kanter?".
Han kaldte hende bevidst ikke Dem, De osv. da han havde på fornemmelsen hun ikke ville bryde sig omd et.
Hun lignede ærlig talt en derhavde boet på gaden i meget lang tid.
Ikke desto mindre kunne man nemt se hvor fantastisk smuk hun kunne være hvis snavset forsvandt og hun fik noget ordentligt tøj.
Tilbage til toppen Go down
Nita

Nita


Antal indlæg : 261
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 1:34 pm

"Jeg er alle steder. Staden er bare en af mange,,,"
svarede hun undvigende. der var ingen grund til at hun var der, og det var dumt at begynde at rode med løgne. hun pillede ved en tot af sit hår.
"Hvorfor er I ((ikke fin tiltaleform, bare alle)) her?"
hun vidste godt at en af pigerne var genopbygger, men det kunne være det var forskelligt.
Tilbage til toppen Go down
Green




Antal indlæg : 217
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 1:42 pm

"De ergenopbyggere" han gav et kast med hovedet i retnignen af folkemassen "eller de fleste".
Han kiggede på Misel "Hende kender jeg ikke" han kiggede igen på Nita "Jeg er her fordi ejg aldrig rigtig har set byen siden den blev ødelagt".
Han trak på skuldrene "Jeg komemr fra skovene og er der det meste af tiden".
Tilbage til toppen Go down
Nita

Nita


Antal indlæg : 261
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 1:50 pm

"Hvordan er der i skoven?"
spurgte hun fraværende, for der havde hun altid ønsket sig at være. de havde bare ikke accepteret hende der.
"Her var liv..."
sætningen blev igen hængende i luften, rungede gennem de døde gader. det var ikke en sætning der var til NOGEN. den skulle ikke kommenteres eller bekræftes. det var bare sandheden.
Tilbage til toppen Go down
Green




Antal indlæg : 217
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 1:52 pm

"Mit liv i skoven er dejligt" sagde Green og det var sandheden "Jeg tror også mine stammemedlemmer kan lide det, jeg ved ikke hvordan andre ahr det" han trak på skuldrene.
"Men der her ser ærlig talt noget trist ud" sagde han så "så er skoven bedre".
Tilbage til toppen Go down
Nita

Nita


Antal indlæg : 261
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 1:56 pm

"Jeg ville gerne se skoven..."
*så luk dog. de skal ikke vide alt. du plaprer bare løs. stop det.*
kommanderede hendes hjerne, men ordene var jo sagt, så det stod ikke til at ændre. hun pillede tankeløst ved sværdhæftet.
Tilbage til toppen Go down
Green




Antal indlæg : 217
Tilmeldt : 13/08/08

Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 1:59 pm

Jeg kan vise dig den" sagde han og rakte en prøvende hånd frem mod hende "det er dit valg".
Han smilte og håbede hun ville gå med ham.
Hna ville af en elelr anden grund gerne snakke med hende.
Måske det var hendes modvilje mod det?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mellem ruiner - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem ruiner   Mellem ruiner - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mellem ruiner
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Renewalis :: Solum :: Staden-
Gå til: